The Animal in me (in bed)

Hey! Not my fault I chose this post title! Muahaha. Think I'm that dirty-minded eh?

I ter-came across the blog belonging to my ex-Sony colleague, Shiao Chin and she also was talking about how she would like to get it on with a GORILLA in bed.

A GORILLA man. I still haven't got over the shock. Shiao Chin.....you Intimidate Me.

Then...in the same post, there was this!

mada

Hehehehehe.

You guessed it, it's a free-movie competition! As you know, I'm a total sucker for free movie tickets *ka-ching*

It's all thanks to this very pretty lady, Jade Zheng (Jadezheng.com) who's giving out 15 pairs of tickets for the screening. I'm sure you may have heard about her (to be honest I've never heard about her la). Paiseh. I hope that doesn't disqualify me lol.

So all you gotta do (and I quote) is to 'just put the below (or rather above) banner together with the link and put up a post about what ANIMAL would you love your boyfriend OR girlfriend to be, in BED.'

See. It's not me who's dirty-minded. It's Jade! LOL.

I know what kind of animal I will be. Choosing what the type of animal of my partner is a little trickier. Cos I've never fantasized about animals before...(I don't know about you) :P

Still, my choice of animal would be...

A rabbit.

Why?

Remember this show?

85

Roger Rabbit's not the object of fantasy la -__-

but....

Jessica Rabbit!

Amblin_JessicaRabbit

What. Still rabbit whut :P tell me which 10 year-old kid didn't drool when she came on screen 10 years go. Haha.

No no..I'm really not that dirty minded..

I just like free movie tickets! And (hopefully) Free Madagascar T-shirt! ^o^

And of course I like taking my HunnyBunny for movies. No implication on the bunny/rabbit part k. It's just a pet name can? :P

Cheers!
-EVo-

11 commentos:

Mellissa said...

oh trust me, little boys weren't the only one who drolled over her. I did too...in fact, i liked her more than i like barbie...hehehe...although i believe both barbie and jessica has a wrong concept of what beautiful is, i find her more feminine than barbie. hehe

Axiao said...

walaue..i tot roger rabbit at first..ahahah....

EVo said...

[mellissa] oh i definitely definitely dreamt more of, i mean admired jessica more than barbie! aiyo..barbie's all plastic..jessica's..ok a cartoon, but still. U know. ke ke ke ke.

[axiao] ish dun laugh. better than ur gorilla!

jadezheng said...

hi evo, thank you for posting, linking, & taking part. just wanted to tell u that u r chosen! ^^ thanks for the email add too! u're d only one who leave me with it. now i've gotta go around asking others.. hehe! c ya!!! will contact u agen soon...

EVo said...

[jadezheng] i am i am?? woo!so do we get to sit in couple seats?? ^o^

Jade is so lenglui lah! =)

Suz said...

hunny bunny reminds me of marilyn monroe! mm..mmmmm...

p/s: my turn to kepoh your site now =P

Ju Ann said...

u won din you?

congrats! :P

johnny tai said...

hey dude, dun worry about the rating. I find Jessica Rabbit hot too... just keep believing in that! >D

e s t a n c u s said...

Rabbits eff' like no tomorrow and multiply in a snap. That's a known fact. Now, are you reeally?

Wahahahahaha.

Rabbit.

EVo said...

[suz] Cool so we sama sama kepoh keke. looking forward to meet u on 4th! =)

[ju ann] yeap i did. and if u come up frm s'pore to meet me i'll give u my tickets as a present :P

[johnny tai] T_T i think me and jade have a totally different concept about 'sexCness' la.. nvm wait til she sees me she'll know what sexC really is about. LOL.

[estancus] Bro! long time!! keke. gosh u really know ur discovery channel well ah..i dunno much about rabbits except for jessica and that they eat their own poo ^^. now i know better XD

-waiseng- said...

Me wan go me wan go too!

Copyright © 2008 - EVo's Space - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template